Friday, August 7, 2009

at last..i'm going back to work...

rasanya sampai ahad ni jerk mummy jadi fulltime hwife..
coz mummy akan kembali bekerja pada hari isnin...
dlm entry mummy 2 hari lepas mummy ada ckp mummy
pergi interview kan...alhamdulillah mummy dpt kerja tu...
kerja yg mmg mummy minat n tak membosankan
mcm kerja mummy dulu...so tutup buku lama bukak
yg baru...ekceli mummy cuak gak..dah lama mummy
tinggal autocad nih..but i'll try my best...chaiyoo..chaiyooo...
n satu lagi yg best basic pun tinggi dr tmpt kerja sbelum ni..
dekat secoet jerk dr rumah mummy..tak perlu pk pasal
jem lagi....


kak an (pembaca tegar blog ni katanyer) - makbul gak
doa ko kat aku nyah..hihihiihih....

2 comments:

Anonymous said...

ha.....harusle..aku ni peminat fanatik blog kau nyah ...wah...bestnye...kot2 ada yang solo n lonely kau passing le kat aku ye..hehheh:-)

ann said...

abang yus dah tolong aku himpunkan sume pic2 kau ...tinggal aku nak copy je...slow2 ye nyah ....